Cazul ieșeanului care a făcut o comparație între atitudinea angajaților Blue Air de la Iași și Munchen, total defavorabilă celor din România, a generat multiple reacții pe paginile și grupurile de Facebook.

aeroporturi romanesti pasageri experiente

Cei mai mulți utilizatori îi dau dreptate românului, afirmând că acest tip de comportament se regăsește pe mai toate aeroporturile românești și la majoritatea companiilor aviatice. Există însă și pasageri – e drept, mai puțini la număr – care povestesc experiențe plăcute în timpul zborurilor sau pe aeroport.

Puteți citi, mai jos, o selecție a principalelor comentarii, atât negative, cât și pozitive.

Probleme întâmpinate de români pe aeroport și în timpul zborurilor

  • În România se comportă așa… În alte țări, pentru orice întârziere se ocupă de pasageri, în România suntem tratați cu indiferență… Niște ticăloși.“

  • Da, chiar astăzi a pățit-o sora mea la plecare de pe aeroportul Suceava cu cei de la Wizz Air, pentru zborul spre Lutton. Pentru doi centimetri mai mult la bagajul de mână, a plătit 100 de lei ca să i0l transfere la cală. Am și eu mâine zbor de pe Iași spre Eindhoven tot cu Wizz Air, să văd ce aventură mă așteaptă.“

  • Și când încasează bani pentru mai multe bagaje de mână, dar de fapt nu mai e loc pentru ele în cabină, se pot trimite la cală gratuit, dar dacă depășește 5 centimetri nu se mai poate“.

  • Peste tot este așa, pentru că mereu găsesc motive pentru vocabularul și comportamentul lor. Dar muncitorii de rând, cu salarii de rahat și câte suportă, ce să mai facă???

  • Las că nici cu comportamentul pasagerilor nu mi-e rușine!

Experiențe plăcute pe aeroporturile românești

  • Știi ce m-a surprins pe aeroport? Ofițerul de la Controlul pașapoartelor, cu «Bine ați venit acasă!», o voca caldă, pe 1 septembrie dimineața, și chiar îl felicit. Putem să fim oameni, dacă vrem, și o vorbă bună nu ne costă nimic. Respect!

  • Eu, personal, pe 15 septembrie am călătorit. Din lipsă de spațiu s-au trimis bagajele de mână la cală, fără a se taxa în plus. Deci sunt diferențe între conștiințe, legea este aceeași“.

Puteți citi știrea inițială despre pasagerul nemulțumit de comportamentul angajaților Blue Air de pe aeroportul din Iași

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respectă? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns

  1. Peste 100 de zboruri anulate sau cu mari întârzieri, pe aeroporturile românești – YesComment

    […] Experiențele românilor pe aeroporturi și cu companiile aeriene – reacții  […]

  2. Acuzații dure pentru Wizz Air – ce spune un pasager revoltat – YesComment

    […] trecut, despre experiențele românilor pe aeroporturi și cu companiile aeriene, oferind mai multe reacții ale […]

Anulează răspunsul

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.