Un vizitator al site-ului YesComment.ro a prezentat o situație greu de imaginat, ce are în prim-plan compania de furnizare a energiei electrice ENEL.

La câteva luni după ce a renunțat la contract, fostul client a fost amenințat că, dacă nu își va plăti o ultimă factură, va fi penalizat și deconectat. Situația era oricum aberantă, deoarece nu mai putea fi deconectat de la un serviciu pe care încetase deja să îl folosească. Dar, pentru ca ridicolul să fie complet, factura primită era, de fapt, pe minus, adică de fapt ENEL îi datora bani, mai precis 3,87 lei.

enel factura absurda yescomment

Redăm mai jos situația, așa cum a descris-o vizitatorul Yescomment.ro și cum o puteți găsi aici

Evaluare minimă pentru modul de lucru cu clienții. După zeci de ani în care am fost client Enel și în care niciodată nu am avut probleme, am cerut întreruperea contractului din cauza prețului prea mare al curentului electric și am accesat de la altă firmă serviciul.

După acest pas făcut, Enel mă suna la telefon… și NU prin robot, ci printr-un OM care încearcă să mă facă să revin la un contract cu Enel, oferindu-mi un preț chiar mai mic decât cel pe care îl obținusem de la firma concurentă. Desigur, i-am explicat omului că eu nu îmi încalc contractele ți că, dacă Enel putea să facă acest lucru, putea să mă sune cu ani în urmă și să-mi propună, având în vedere faptul că eram un client bun platnic, un contract mai convenabil. Dar nu au făcut-o.

La câteva luni după desființarea contractului, primesc o scrisoare (desigur, de la un robot) cu ultima factură, punându-mi-se în vedere că, dacă nu o plătesc în termen de 30 de zile, voi fi penalizat și apoi deconectat de la rețea. Desigur, factura este cu minus 3,87 lei, adică de fapt Enel îmi datorează 3,87 lei.

Ce ar mai fi de spus? Dacă recenzia va fi văzută de Enel, le pun și id factură: 45000970796. Poate îmi trimit ei banii. Eu nu am cu ce să-i ameninț.“

Dacă ați pățit ceva similar, puteți să vă înregistrați pe site-ul YesComment și să vă împărtășiți experiența.

 

Lasă un răspuns