Ferrari-ul pus la vânzare de eMAG cu o reducere de 45.000 de euro apărea ca fiind deja vândut, la numai 10 minute după startul campaniei de Black Friday. Ulterior însă, așa-zisul cumpărător s-a răzgândit, iar automobilul de lux este din nou disponibil pe site.

ferrari emag

eMAG s-a confruntat însă cu probleme mult mai serioase decât atât, astăzi. Astfel, a întâmpinat probleme cu procesarea plăților efectuate de clienți.

„Foarte mulţi clienţi sună cu aceeaşi problemă. Aşteptaţi 2-3 ore pentru a reîncerca.. Probabil este o problemă de la procesatorul de plăţi“ este mesajul transmis clienţilor de operatorii din call-center, conform zf.ro. Problema e serioasă, deoarece clienții sunt notificați, în același timp, că, dacă nu fac plata în 60 de minute, rezervarea produselor se anulează.

Ulterior, procesatorul de plăţi PayU a confirmat că se află în spatele problemei întâmpinate de eMAG în a le extrage clienţilor banii din conturi pentru comenzile de Black Friday, erorile fiind generate de numărul ridicat de tranzacţii.

„30% dintre clienţii care au plătit online prin PayU nu au putut efectuă plata. Clienţii care au plasat comenzi şi nu au putut să le plătească online sunt informaţi că nu au pierdut comandă iniţială: aceştia vor primi pe email un link de plată prin care vor putea să achite comandă deja plasată“ au delcarat reprezentanții PayU pentru sursa citată.

.

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respect? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.