Mai multe firme care livrează mâncare au fost sancționate de Protecția Consumatorilor, din cauză că nu transportau alimentele în condiții adecvate. Redăm, mai jos, problemele descoperite la fiecare dintre firme.

foodpanda glovo takeaway.ro protectia consumatorilor

 

Food Panda – genți spălate aiurea, recipiente nesigilate

În cazul Food Panda, s-a constatat că gențile cu care se realizează transportul mâncării sunt curățate cu șervețele umede și alcool sanitar, ceea ce nu reprezintă o modalitate sigură, conform ANPC.

De asemenea, societate nu dispune de tehnologia necesară pentru a sigila recipientele pe care curierii le transportă în genți.

O altă problemă constă în transferul termic ce se poate realiza între condimente, în timpul transportului. De exemplu, la comanda unei supe fierbinți și a unei înghețate, există posibilitatea să primești, de fapt, două alimente călduțe.

Deocamdată, Food Panda a primit numai un avertisment.

 

Glovo – recipiente nesigilate, genți spălate în cadă

Nici în cazul Glovo recipientele nu sunt sigilate înainte de a fi introduse în gențile curierilor și nici aici nu există condiții pentru păstrarea temperaturii optime.

Probleme și mai mari au fost descoperite în legătură cu curățarea genților. Erau folosite șervețele umede, dar și bicarbonat de sodiu, iar unele dintre ele erau chiar spălate în căzi de baie personale, ceea ce nu este deloc igienic.

Glovo a primit o amendă în valoare de 5 000 de lei.

 

Takeaway.com – probleme inclusiv cu comenzile

Hellohungry SA, firma căreia îi aparține takeaway.com, susținea că transportă alimentele calde și alimentele reci în genți separate, pentru a le asigura temperatura dorită. De asemenea, exista un contract cu o firmă care igienizează gențile. Totuși, s-a constatat că nici această societate nu sigila, de fapt, recipientele cu mâncare.

În plus, ANPC susține că a descoperit și un comportament incorect față de consumator: „operatorul economic nu a respectat condițiile prescrise și declarate, deoarece a acceptat prin platforma sa o comandă în valoare de 30 de lei, iar ulterior i-a fost comunicat consumatorului, direct de către reprezentanții restaurantului, că pentru a putea livra produsele, comanda minimă trebuie să fie de 50 lei“.

Firme a fost sancționată cu o amendă în valoare de 10 000 de lei.

 

 

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respect? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns