Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a primit 540 de reclamaţii în acest an, în urma sezonului de reduceri Black Friday. Numărul a scăzut cu 32% față de anul trecut, când au fost înregistrate 795 de sesizări.

black friday 2019 emag

Aspectele sesizate de către consumatori au indicat următoarele probleme:

  • comenzi achitate și nelivrate;
  • nerespectarea comenzii;
  • falsă reducere a prețurilor;
  • faptul că, înainte de promoție, prețurile fuseseră chiar mai mici.
  • epuizarea stocurilor la doar câteva minute de la începutul campaniei;
  • manipularea defectuoasă la transport;
  • anularea comenzii online, deși inițial fusese acceptată;
  • vouchere inactive;
  • produse neconforme;
  • afișarea incorectă a prețurilor;
  • informarea eronată cu privire la dreptul de denunțare unilaterală din contract.

Conform lui Paul Anghel, directorul general ANPC, reclamațiile sunt în curs de cercetare.

 

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respect? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns

  1. 173 de sesizări pe zi la Protecția Consumatorilor! – YesComment

    […] Peste 500 de reclamații la Protecția Consumatorilor, după Black Friday […]

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.