Un utilizator al site-ului nostru a postat o recenzie negativă pentru magazinul online cel.ro. Acesta acuză mai multe aspecte care l-au nemulțumit, după ce a făcut o comandă în valoare de 6 000 de lei pe site-ul menționat.

cel.ro client nemultumit

 

Așteptare prea lungă

Prima problemă semnalată de utilizatorul yescomment.ro se referă la livrarea foarte înceată. Acesta semnalează:

„Livrare foarte înceată și lipsă de comunicare: am așteptat 10 zile în plus la o comandă de 6 000 de ron (componente pentru un calculator întreg) doar pentru că nu sosise încă un mic ventilator“.

 

Surprize neplăcute la returnare

În continuarea comentariului, clientul cel.ro arată că surprizele neplăcute nu au lipsit nici după primirea coletului:

„Am încercat să returnez a doua zi niște boxe cu defecțiuni (beneficiam de retur gratis, pentru orice motiv, în trei zile) și mi s-a spus că cererea a fost înregistrată și să aștept un email de la ei. E-mailul nu a venit niciodată, iar moderatorii de pe site-ul lor n au oferit nici un sprijin când am discutat cu ei“.

 

Găsiți comentariul integral, postat de client pe YesComment, AICI

 

Ai avut și tu probleme cu un magazin românesc! Înregistrează-te pe YesComment.ro și lasă un comentariu, ca să afle toată lumea!

 

Lasă un răspuns