Platforma de food ordering foodpanda România oferă clienților săi o nouă facilitate: butonul livrare fără contact” între utilizator și livrator.

Această măsură de prevenire a răspândirii coronavirusului permite clienților să își comande mâncare la domiciliu, însă fără a lua contact cu livratorul. Astfel, acesta va putea lăsa produsele comandate la ușa apartamentului sau a casei, evitând orice interacțiune și orice risc posibil.

Pentru ca noua funcţionalitate să fie automat activată, clienţii platformei trebuie să efectueze plata comenzii online, cu cardul. Opţiunea este disponibilă în secţiunea „Detalii livrare”, în pagina de checkout, iar prin aceasta se transmite direct livratorului să lase comanda la uşă, fără a mai fi nevoie ca utilizatorii să completeze detalii despre modul de livrare fără contact.

„Încurajăm tot mai mult clienţii să efectueze plata comenzilor online cu cardul, ca măsură de siguranţă. Prin noua funcţionalitate introdusă în aplicaţie, le oferim utilizatorilor care fac plata electronic posibilitatea automată de livrare fără contact cu livratorul, fără a mai introduce de fiecare dată în aplicaţie instrucţiunile privind modul în care vor să li se livreze comenzile”, au precizat reprezentanții foodpanda România.

Concurs cu premii în bani pe site-ul nostru. Află cum poți să câștigi!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.