PepsiCo și Starbucks se alătură unui număr tot mai mare de companii mari care au decis să suspende temporar publicitatea pe Facebook și alte rețele de socializare, pentru a protesta față de răspândirea urii.

 

Se pare că PepsiCo nu se va mai promova pe Facebook. Suspendarea promovării plătite a PepsiCo pe Facebook va avea loc în lunile iulie și august, iar sursele au descris măsura ca ”un boicot global” față de publicitatea pe Facebook.

Starbucks a anunțat că va suspenda temporar promovarea ”pe platformele de socializare” și că va avea discuții interne și cu partenerii media și organizațiile de protecție a drepturilor civile pentru oprirea răspândirii urii. Compania va contina să facă postări pe rețelele de socializare, dar fără să plătească pentru promovare.

Cu toate acestea, Starbucks a precizat că nu se alătură campaniei de boicot #StopHateForProfit, care a fost lansată la începutu lacestei luni de mai multe organizații. Un purtător de cuvânt al Starbucks a precizat că măsura nu include YouTube, care este deținută de Google.

Coca Cola a anunțat la rândul său, vineri, că va suspenda promovarea pe rețelele de socializare la nivel global, în timp ce Unilever va opri publicitatea pe Facebook, Pinstagram șși Twitter în Statele Unite până la 31 decembrie. Sâmbătă, grupul Diageo a informat că va suspenda promovarea plătită la nivel mondial !”pe plaformele de socializre majore”, începând din luna iulie.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.