Clientul unui magazin Kaufland din Iași susține că a găsit salam mucegăit pe rafturi și, mai mult decât atât, a fost nevoit să plătească produse care nu aparțineau magazinului. El a transmis mai multe fotografii pe adresa site-ului local bzi.ro, în sprijinul afirmațiilor pe care le face.

salam mucegait kaufland iasi

El susține că a vrut să cumpere din produsele expuse pe rafturile cu promoții din magazinul Kaufland Alexandru. Acolo, a observat că unul din mezelurile din gama „Salam vienez“ avea pete de mucegai, deși data expirării era abia peste o lună, pe 4 august 2020.

Atunci când s-a adresat reprezentanților magazinului, aceștia l-au tratat într-un mod superficial, spunându-i că, dacă e nemulțumit de calitatea produselor de la raftul cu reduceri, le poate cumpăra de pe raftul special dedicat mezelurilor:

Le-am spus angajaților Kaufland despre această situație, dar nu s-au grăbit să schimbe produsele de pe raft. Nu e prima oară când le atrag atenția acestora asupra unor situații care afectează clienții, cum sunt prețurile diferite la raft față de cele de la casa de marcat. De cele mai multe ori am depus reclamații atât la Registrul de reclamații al magazinului, cât și la OPC“.

Total nemulțumit de experiența avută la cumpărături, același client povestește și experiența neplăcută avută de o rudă, care a fost obligată să plătească produse pe care le cumpărase, de fapt, din alt magazin:

În data de 5 iulie 2020, în calitate de client al magazinului Kaufland Alexandru, i s-a solicitat lui S. F. achitarea unor produse pe care nu le-a sustras din magazin, ci se aflau asupra clientului încă de la intrarea în magazin. Reclam lipsa de cercetare asupra cazului, refuzul angajaților de a se documenta, de a privi înregistrarea din magazin, de pe camerele de supraveghere, și abuzul de a cere bani pentru produsele care nu aparțineau magazinului“ susține ieșeanul, conform sursei citate.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.