fbpx

YesComment

Tu faci topul companiilor din România

  • Cum funcţionează?
  • Adaugă o companie
  • Blog
  • Logare
  • Înregistrare
Meniu
  • Cum funcţionează?
  • Adaugă o companie
  • Blog
  • Logare
  • Înregistrare

Enel Sector 3

Sector 3
Gaz/Energie
1 recenzie
Adauga fotografii
Scrie o recenzie

Evalueaza & Scrie o recenzie

Sortează

  1. ovidiu_deva@yahoo.com
    Evaluare

    Evaluare minima pentru modul de lucru cu clientii. Dupa zeci de ani in care am fost client Enel si in care niciodata nu am avut probleme, am cerut intreruperea contractului din cauza pretului prea mare al curentului electric si am accesat de la alta firma serviciul. Dupa acest pas facut, Enel ma suna la telefon… si NU prin robot, ci printr-un OM care incearca sa ma faca sa revin la un contract cu Enel, oferindu-mi un pret chiar mai mic decat cel pe care il obtinusem de la firma concurenta. Desigur, i-am explicat omului ca eu nu imi incalc contractele si ca, daca Enel putea sa faca cest lucru, putea sa ma sune cu ani in urma si sa-mi propuna, avand in vedere faptul ca eram un client bun platnic, on contract mai convenabil. Dar, nu au facut-o. La cateva luni dupa desfiintarea contractului, primesc o scrisoare (desigur, de la un robot) cu ultima factura, punandu-mi-se in vedere ca daca nu o platesc in termen de 30 de zile voi fi penalizat si apoi deconectat de la retea. Desigur, factura este cu minus 3,87 lei, adica de fapt Enel imi datoreaza 3,87 lei. Ce ar mai fi de spus? Daca recenzia va fi vazuta de Enel, le pun si id factura: 45000970796. Poate imi trimit ei banii. Eu nu am cu ce sa-i amenint.

    6 ani ago

Anulează răspunsul

Sector 3
0800 07 08 09
contacteem.ro@enel.com
www.enel.ro
Obţine traseu

O producţie: Yes Comment 4 People



contact@yescomment.ro

yescomment.ro

  • Contact
  • Despre noi
  • Politici de confidențialitate
  • Termeni si conditii
Copyright YesComment © 2025. All Rights Reserved
  • Facebook
  • Twitter
  • Youtube
  • Linkedin

Login

Register |  Lost your password?