Un anunț important a venit de la cea mai mare bancă din România. Clienții au acces de acum la o informație foarte importantă.
Cei ce doresc sa ia telefonic legatura cu echipa BT Customer Care & Contact Center pot afla în timp real, pe pagina BT Help, câți oameni sunt într-o conversație în call center și care e timpul mediu de așteptare.
Echipa de la call center este linia întâi în relația cu clienții care iau legătura cu BT, inclusiv pentru a aplica pentru amânarea ratelor, facilitate de care pot beneficia persoanele afectate de actualul context social și economic:
– Aceasta perioada inseamna pentru call center, in medie, 20.000 de apeluri telefonice/zi, de doua ori mai multe decat de obicei. Pana recent, media a fost de trei ori mai mare.
– Perioada de asteptare pentru a intra telefonic in legatura cu unul dintre colegii nostri a crescut de aproximativ trei ori. Convorbirile cu clientii dureaza mai mult deoarece clientii au nevoie de mai multe detalii si suport.
– Echipa este pe baricade 24h/7.
Banca Transilvania a anuntat in martie a.c. ca statusul solicitarilor de amanare a ratelor este prezentat pe siteul bancii, asa incat clientii pot afla numarul de solicitari, de solutionari, dar si numarul de raspunsuri pozitive si negative. Din cele peste 29.000 de solicitari care sunt la zi au fost solutionate pana acum peste 25.000, pentru 95,5% raspunsul BT fiind pozitiv.