Societatea Fan Courier a fost chemată în judecată de către un bărbat, care a decis să apeleze la instanțele din Iași, solicitând daune materiale de 1.399 de lei și morale de 10.000 de lei.

Problemele au apărut din cauza unui televizor LED care a ajuns spart la destinație. Acum, urmează ca Judecătoria Iași să stabilească un prim termen al procesului dintre ieșean și Fan Courier Express SRL București.

Ieșeanul a povestit în cererea adresată judecătorilor că, pe 17 noiembrie 2017, a cumpărat online de la SC Corsar Online SRL București un televizor LED marca NEI, cu diagonala de 125 cm. El a mai afirmat că a plătit 1.399 de lei.

A primit coletul prin Fan Courier Express SRL, ambalat corespunzător și fără probleme. Ca urmare a unei defecțiuni minore apărută în mai 2019, respectiv apariția unei dungi verticale, a cerut firmei de unde a achiziționat televizorul, efectuarea reparației, conform certificatului de garanție. Pe 3 iunie 2019, firma i-a comunicat că va fi contactat de Fan Courier Express SRL, în vederea preluării produsului și transportării la București.

 

Ieșeanul susține că un angajat al companiei a preluat acel televizor în condiții bune, dar cei de la service-ul companiei l-au înștiințat că acel televizor avea display-ul spart. I-au comunicat că, din cauza șocului mecanic, costul reparațiilor se ridică la 1.650 de lei, sumă mai mare decât costul inițial al acelui televizor.

Bărbatul consideră că acel televizor a fost distrus în mod intenționat în timpul transportului și manipulării, cerând pe 19 iunie și 3 iulie 2019 firmei de curierat să fie despăgubit, prin înlocuirea bunului sau achitarea contravalorii acestuia.

În răspunsul lor, cei de la societate au susținut că televizorul ar fi fost distrus din vina ieșeanului, pentru că ambalajul ar fi fost necorespunzător.

Acum, urmează ca judecătorii să decidă cine are dreptate: ieșeanul care cere daune morale sau firma de curierat.

 

Lasă un răspuns