Trei crame românești, concurente de două decenii, au decis, recent, să își unească forțele. Ele s-au unit, în campania „Trei pentru vin, vinul pentru toți!“.

vinuri romanesti campanie comuna

Este vorba despre cramele Oprișor, Serve și Vainarte. Care au lansat, împreună, platforma treipentruvin.ro.

Noua platformă este un spațiu unde publicul va avea acces la o selecție inedită de oferte comune cu vinuri promovate împreună de cele trei crame, în numele celor 12 valori care le unesc: bucurie, fantezie, loialitate, armonie, optimism, statornicie, diversitate, onestitate, solidaritate, devotament, prietenie și sensibilitate.

Inițiatorii campaniei Trei pentru vin (Mihaela Tyrel de Poix  de la Serve, Rodica Căpățînă de la Vinarte și Gabriel Roceanu de la Oprișor) declară: „Forța proiectului se bazează pe diversitatea portofoliului care devine astfel accesibil consumatorilor într-o singură platformă, într-o singură livrare comodă. Este și un exemplu de solidarizare, o garantare reciprocă – ceva de care întreaga societate are nevoie – dar este și o formă de educare a publicului de vin cu ajutorul competențelor reunite ale celor trei crame“.

Lansarea publică a campaniei a avut loc cu ocazia solstițiului de vară, moment simbol al înfloririi viței de vie, semnificativ pentru agricultori.

Lasă un răspuns