eMAG, companie deja prezentă în afara României, face un pas important pentru întărirea poziției sale în Ungaria inaugurează primul showroom în Budapesta.

emag

 

Compania țintește, pe piața maghiară, vânzări de 300 de milioane de euro până la finalul acestui an și de un miliard de euro în următorii cinci ani.

Tudor Manea, vicepreședinte eMAG pentru România, Bulgaria și Ungaria a declarat: „Investițiile susținute din ultimii ani în dezvoltare și tehnologie dezvoltată acasă ne-au permis să replicăm tot mai bine și în afara României inițiativele care au dovedit că sunt benefice pentru economie și pentru clienții noștri. Inspirați de rezultatele de acasă, plănuim ca până la finalul anului să deschidem încă trei showroom-uri în Ungaria.

Acesta este unul dintre cele mai importante proiecte dezvoltate până acum de echipele eMAG Ungaria și Extreme Digital, după fuziunea de anul trecut, cu sprijinul colegilor din România“.

Primul showroom eMAG din afara României este amplasat în centrul capitalei maghiare și le oferă clienților acces la cele mai noi produse din categoria electro-IT, precum telefoane mobile, tablete, televizoare, electrocasnice mici, dar și produse pentru îngrijire personală, jucării și accesorii. În plus clienții vor putea să ridice din showroom comenzile plasate online.

Cu scopul de a diversifica opțiunile de ridicare personală a comenzilor, eMAG Ungaria va inaugura 100 de easybox-uri până la următorul Black Friday, dintre care 50 vor fi funcționale până în luna septembrie.

În martie anul trecut, divizia din Ungaria a eMAG a fuzionat cu celălalt lider de pe piaţa e-commerce din regiune, Extreme Digital. Astfel, operaţiunile eMAG s-au extins în cinci noi ţări din Europa Centrală şi de Est, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia şi Austria, devenind una dintre cele mai importante companii din regiune.

Lasă un răspuns