Mai mulţi clienţi ai Raiffeisen Bank acuză că s-au trezit cu fondurile blocate, indiferent că au încercat să scoată bani de la bancomat sau că au încercat să plătească online sau cu cardul. Banca spune că „sumele vor fi returnate în cel mai scurt timp”.

 

Raiffeisen Bank transmite că, în acest moment, tranzacţiile cu carduri funcţionează normal, dar mai pot apărea întreruperi de scurtă durată. De asemenea, instituţia afirmă că toate sumele care au apărut ca blocate sau nu au fost vizibile în conturi, în urma unei plăţi nefinalizate în cursul zilei de luni, 13 iulie, sunt acum în conturi.

„În situaţia în care apar tranzacţii nefinalizate, dar sume reţinute, timpul mediu de remediere este de circa o oră. Aceste remedieri au loc în mod automat, nu este necesară o acţiune din partea clienţilor (apel în call center sau în agenţie)”, arată reprezentanţii băncii.

Clienţii Raiffeisen Bank acuză instituţia financiară că nu pot folosi cardurile, de câteva zile. Aceştia mai critică şi funcţionalitatea slabă a aplicaţiei de internet banking. Clienţii susţin că, în ciuda faptului că au primit asigurări că situaţia se va rezolva în cel mai scurt timp, problemele persistă.

Raiffeisen Bank a publicat o reacţie pe pagina de Facebook: „În acest moment, tranzacţiile efectuate cu cardurile de debit funcţionează cu întreruperi, motiv pentru care vă cerem scuze pentru disconfortul creat. Depunem toate eforturile pentru remedierea situaţiei. De asemenea, vă asigurăm că toate sumele care au fost blocate vă vor fi returnate în cel mai scurt timp posibil”.

Postarea băncii are peste 140 de comentarii şi 50 de share-uri.

Lasă un răspuns