Un client al Kaufland Lugoj și-a manifestat nemulțumirea față de supermarletul amintit, printr-un comentariu postat pe YesComment.ro.

kaufland bucuresti

Utilizatorul, cu numele Vernicu, a atras atenția asupra mai multor lucruri care l-au deranjat, în urma experienței avute la magazinul cu sediul pe Strada Timișorii din Lugoj:

  • în primul rând, clientul acuză faptul că produsele prezente în cataloagele de prezentare Kaufland deja lipsesc de pe rafturi, la orele după-amiezii;
  • în al doilea rând, autorul spune că o angajată i-a adresat vorbe urâte, atunci când și-a exprimat nemulțumirea față de aspectul amintit mai sus;
  • în al treilea rând, clientul acuză aglomerația creată din cauza faptului că la raionul legume ar exista un singur cântar, iar pentru plată ar fi fost deschise doar două case de marcat.

Puteți găsi comentariul integral AICI

Lasă un răspuns