Vision Clean, unul din jucătorii de pe piața dezinfectanților din România, a înregistrat în perioada martie – iunie o creștere a vânzărilor în online de 550%, de 6 ori mai mult comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019.

La categoria dezinfectanților profesionali în perioada martie – iunie 2020 creșterea vânzărilor a fost de 4 ori mai mare față de cea a anului 2019, adică această creștere a fost cu 300%.

Comportamentul consumatorilor s-a schimbat, într-o primă fază aceștia au cumpărat din impuls, după care au devenit mult mai responsabili interesându-se de ingrediente sau prețul produselor.

 

În ceea ce privește categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine, se regăsesc dezinfectanții cu o pondere de 70%, în timp ce alte produse reprezintă 30%.

Vision Clean este un furnizor de produse, sisteme și servicii de curățare, igienizare și întreținere care integrează în produse chimice, echipamente și programe de sustenabilitate

 

Lasă un răspuns