Elon Musk a decis că Twitter trebuie să aibă cu câteva mii de angajați mai puțin și a trecut „la treabă” în doar câteva luni. Însă unul dintre efectele clare ține de faptul că sunt tot mai dese episoadele în care rețeaua nu poate fi utilizată timp de câteva ore, de către milioane de useri.

TwitterFoto: Jakub Porzycki/NurPhoto / Shutterstock Editorial / Profimedia

Au fost din decembrie până în martie șapte episoade, șapte „căderi” în care milioane de oameni nu au putut folosi Twitter câteva ore sau nu au funcționat elemente esențiale ale aplicației, cum ar fi postarea de „tweet-uri”.

Nu există date oficiale, dar presa a scris că Twitter ar avea cu 80% mai puțini angajați decât înaintea intrării companiei în „era Elon Musk”. Au fost desființate unele birouri internaționale și multe departamente au rămas cu câțiva oameni. Se estimează că Twitter are 550 de ingineri angajați full-time.

Publicația The Verge a scris că problemele de funcționare apărute luni la Twitter, și rezolvate după câteva ore, ar fi pornit de la faptul că un singur inginer tehnic a mai rămas la un proiect important, iar acest inginer a introdus o configurație ce conținea erori.

Situația arată că numărul mare de concedieri făcute a afectat toate aspectele de business ale companiei, mai ales că rar o companie mare ce nu este amenințată de faliment ajunge să renunțe în nici șase luni la 75-80% dintre angajați.

Și…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns