Cum ar putea arăta magazinul viitorului? Vom fi serviți de roboți controlați de Inteligența artificială care, folosind tehnologia de recunoaștere facială pentru a ne „ghici” starea de spirit sau verificându-ne genul de produse cumpărate în trecut? Vor exista din loc în loc asistenți personali activați prin voce care își vor arăta direct pe telefon disponibilitatea, culoarea și mărimea articolelor de îmbrăcăminte pe care le cauți?

A patra ediție a Zilei Naționale a Comerțului Electronic Foto: Hotnews / Luminita Toma
Îți vei putea imprima 3D tricoul pe care și-l dorești? Iar la plecare, dronele îți vor lăsa în fața ușii cutiile cu cumpărături? Sau poate că îți vei face shoppingul din sufragerie, folosind cabine de probă virtuale și căști de realitate virtuală. Dronele vor lăsa apoi livrările în curtea din spate sau pe treptele din față.
Oricât de fanteziste ar suna acum aceste inovații, nici una nu este ne-plauzibilă în următorii 5-10 ani.
Dar este acesta este oare genul de experiență pe care și-o doresc cu adevărat clienții? Zeci de retaileri de top și mărci de modă spun din ce în ce mai mult nu.
În timp ce, în zilele noastre, consumatorii consideră că un magazin futurist s-ar baza pe inteligența artificială, pentru a contribui la crearea unui mediu de cumpărare mai eficient, personalizat și interactiv, în care tehnologia este folosită pentru a îmbunătăți experiența clienților,…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro