Antreprenorii sunt terorizați de termenele din e-Factura și de erori. Grupurile sunt pline de oameni care prezintă situații diferite, erori diferite. Poate una dintre cele mai „amuzante” erori vine dintr-o aplicație de facturare cunoscută care a integrat e-Factura: „A fost atinsă limita maximă de apelări pe care le poate primi ANAF. Te rugăm reîncearcă mai târziu. La început e greu, sigur va fi mai bine”.

Disperarea antreprenorilor din cauza e-FacturaFoto: Ocusfocus | Dreamstime.com

Au încercat să „îndulcească” experiența negativă prin acel mesaj. Poza este virală acum pe grupurile de antreprenori și contabili.

Pe grupurile de contabili, ne referim la cei care nu au întâmpinat probleme (pentru că situația diferă de la caz la caz) se vorbește despre faptul că au facturi trimise în sistem de câteva zile, în continuare, „în prelucrare”.

Totuși, ministrul Finanțelor, Marcel Boloș, dă vina pe contribuabili pentru faptul că sistemul are erori. El s-a legat de 3 situații, în condițiile în care, marți, HotNews.ro a prezentat mai multe. De atunci și până astăzi au apărut altele noi.

Au probleme chiar și contribuabilii foarte mari. Unul dintre cei mai cunoscuți operatori de telefonie mobilă a trimis o factură de câteva zeci de ori unui client. E clar că este o eroare a sistemului Ministerului Finanțelor, dar Marcel Boloș spune că apasă contribuabilii de mai multe ori. Totuși, asta nu înseamnă că…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns