Numărul potențialilor clienți ai Tesla este în scădere în Statele Unite, arată un nou sondaj de piață efectuat de firma de consultanță Caliber, care explică parțial situația prin controversele declanșate de șeful producătorului auto, miliardarul Elon Musk, relatează Reuters.

Deși Tesla a continuat să publice anul trecut cifre impresionante privind vânzările, ajutate de tăierile sale agresive de prețuri, analiștii se așteaptă ca producătorul de mașini electrice să publice zilele următoare rezultate slabe pe ultimul trimestru.

„Scorul de apreciere”, un indicator măsurat de consultanții de la Caliber, a scăzut în cazul Tesla la 31% în luna februarie, comparativ cu nivelul de 70% înregistrat în noiembrie 2021, când firma a început să urmărească interesul consumatorilor față de brand.

Aprecierea pentru Tesla a scăzut cu 8 puncte procentuale în doar prima lună a anului în timp ce Mercedes, BMW și Audi, care produc atât mașini electrice, cât și autoturisme tradiționale, s-a apreciat în același interval de timp, ajungând la 44-47%.

În trecut Elon Musk a pus scăderea cererii pentru produse costisitoare precum autoturismele pe seama politicii monetare a Fed, banca centrală de la Washington, care a majorat dobânzile de referință în mod repetat pentru a reduce inflația din SUA.

Însă Caliber notează că asocierea puternică a reputației Tesla cu cea a lui Elon Musk contribuie la scăderea încrederii în…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns