Magazin Adidas, Foto: Lucian Milasan / Alamy / Profimedia Images

Magazin Adidas, Foto: Lucian Milasan / Alamy / Profimedia Images

Compania germană de încălțăminte și îmbrăcăminte Adidas a raportat miercuri o pierdere anuală pentru prima oară după 30 de ani de profit, CEO-ul Bjorn Gulden încercând să redreseze brandul după o despărțire cu scandal de raperul Kanye West, scrie Reuters.

Adidas a rupt legăturile cu West în octombrie 2022, suspendând vânzările mărcii sale extrem de profitabile de adidași „Yeezy”.

În primul său an în funcția de CEO al Adidas, Gulden a decis reluarea vânzărilor de adidași Yeezi pentru a lichida stocurile, încercând în același timp să crească popularitatea unor branduri precum Samba și Gazelle.

Prețul acțiunilor Adidas a revenit pe un trend ascendent în urma eforturilor sale, ele depășind randamentul rivalilor de la Nike și Puma.

„Deși 2023 nu a fost de departe un an suficient de bun, el s-a încheiat mai bine decât mă așteptam la începutul anului”, a declarat Gulden.

Comentariile sale vin în contextul în care Adidas raportase la începutul anului trecut pierderi pentru ultimul trimestru al lui 2022, însă bilanțul total la sfârșitul anului respectiv a fost pozitiv. Pierderile raportate însă acum de Adidas marchează o performanță anuală negativă pentru prima oară după mai bine de 3 decenii de creștere.

Adidas a…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns