Heiko Röder (dreapta), directorul fabricii Unilever din Auerbach, fotografiat în luna mai alături de Martin Dulig, ministrul pentru probleme economice din landul Saxonia, în timpul unei vizite pe care oficialul german a efectuat-o la fabrică

Heiko Röder (dreapta), directorul fabricii Unilever din Auerbach, fotografiat în luna mai alături de Martin Dulig, ministrul pentru probleme economice din landul Saxonia, în timpul unei vizite pe care oficialul german a efectuat-o la fabrică, FOTO: Hendrik Schmidt / AFP / Profimedia Images

Cele mai mari companii de alimente și băuturi din lume vând în medie produse mai puțin sănătoase în țările sărace decât o fac în țările cu venituri ridicate, avertizează joi un nou raport citat de agenția Reuters.

Produse vândute de companii ca Nestle, Pepsico și Unilever au fost evaluate pentru indicele global publicat de Inițiativa Accesului la Nutriție (ATNI) în primul său raport din 2021 încoace.

ONG-ul a constatat că 30 de companii vând produse mai proaste din punct de vedere nutrițional în țările sărace decât cele bogate.

Constatarea a fost făcută în baza unui sistem de rating dezvoltat de ATNI, care evaluează produsele pe o scară de la 1 la 5. Cele cu nota 5 sunt cele mai sănătoase, și cele evaluate la peste 3,5 sunt considerate în general opțiuni mai sănătoase.

În țările cu venituri mici portofoliul marilor multinaționale a fost evaluat cu nota de 1,8 în baza acestui sistem. În țările cu venituri mari, unde au fost testate mai multe produse, nota medie a fost de 2,3.

„Este o…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns