
Gigantul auto chinez BYD vrea să cucerească piața din Europa cu marca premium Denza. Sursă foto: Arnulf Hettrich / imago stock&people / Profimedia
Cel mai mare constructor auto din China, BYD, și-a lansat luni marca premium Denza în Europa, în ideea de a-și susține extinderea în regiune și a concura cu producătorii germani de top precum BMW și Mercedes, transmite Reuters.
Anul trecut, BYD a vândut peste 4,2 milioane de vehicule la nivel global, dintre care peste 90% în China. Vânzările de automobile marca Denza, odinioară un joint venture deținut în proporții egale de BYD și Mercedes dar care acum este deținut în totalitate de BYD, au reprezentat doar 3% din vânzările totale ale grupului chinez, notează Agerpres.
Consilierul special pentru Europa de la BYD, Alfredo Altavilla, a spus că marca Denza va fi avangarda tehnologică a grupului chinez. „Va dezvălui tehnologiile care vor apărea ulterior pe automobilele mărcii BYD”, a spus Alfredo Altavilla, la o prezentare organizată la Milano, la care a participat și vicepreședintele BYD, Stella Li.
În 2024, BYD a avut o cotă de 2,8% pe piața de automobile electrice din Europa, după ce a introdus o serie de modele hibride, în încercarea de a-și crește cota de piață.
În ceea ce privește Denza, vânzările…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro