
Marc Benioff, CEO-ul companiei tehnologice Salesforce, fotografiat în timpul unei discuții cu public la ediția din 2025 a Forumului Economic Mondial, FOTO: AA / Abaca Press / Profimedia Images
Salesforce, o companie tehnologică din SUA care are pe bursă o valoare mai mare decât giganți ca IBM, Goldman Sachs sau Boeing, a redus 4.000 de posturi din departamentul de suport pentru clienți, considerând că aceștia pot fi înlocuiți de inteligența artificială (AI), relatează CNBC.
Dezvăluirea a fost făcută directorul general Marc Benioff, în timp ce discuta despre modul în care AI a contribuit la scăderea numărului de angajați din compania pe care o conduce și pe care a cofondat-o în 1999.
„Am redus de la 9.000 de oameni la aproximativ 5.000, pentru că am nevoie de mai puțini oameni”, a spus acesta, referindu-se la angajații departamentului de suport pentru clienți în timpul unui interviu acordat podcastului The Logan Bartlett Show.
Deși mai puțin cunoscută în afara SUA comparativ cu alte companii tech americane, Salesforce s-a aflat în prima linie a revoluției AI și a construit ceea ce Benioff și ceilalți directori numesc o „Agentforce” (forță de agenți). În esență este vorba de boți pentru servicii clienți.
„Datorită beneficiilor și…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro