Black Friday este unul dintre cele mai controversate momente în România, fiindcă mulți înjură campaniile, dar se cumpără tot mai mult de la an la an. Enorm de multe s-au schimbat de la primul Black Friday: în 2015 a apărut aurul în ofertă, lumea cumpără tot mai multe haine, iar ponderea plăților cu cardul este de șase ori mai mare. Care este istoria Black Friday-ului românesc?

Black Friday – Vinerea NeagraFoto: Rafael Henrique / Zuma Press / Profimedia
Informația pe scurt:
- Primul Black Friday la noi a fost în 2011 și s-a ținut pe 25 noiembrie. În 2023 se ține la eMAG pe 10 noiembrie, și niciodată ziua de BF nu a fost așa de repede în an. Cei de la companie explică faptul că vor ca toate comenzile să ajungă până la minivacanța de ziua națională și de Sf Andrei.
- Cea mai mare schimbare față de primele ediții este că Black Friday NU mai este un eveniment unde se cumpără mai ales electronice și electrocasnice, ci se cumpără mult și cosmetice și haine. Numeroși clienți cumpără în cantități mari produse de uz personal pe care să le folosească în următoarele luni.
- În 2023 va fi mult interes pentru haine de Black Friday, pentru electrocasnice mici (cum ar fi expressoarele) și pentru telefoane, televizoare și produse cosmetice.
- Cele mai intense momente de Black Friday sunt în primele minute, pe eMAG, când produsele „vedetă” de termină foarte rapid. Este ceva normal ca cele mai interesante produse să…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro