Printre companiile care au avut reclame la Super Bowl, unde costul estimat era cam de 7 milioane dolari/30 de secunde, se numără și Temu, un retailer online de la care cumpără și mulți români. Temu promite prețuri extrem de mici și are și produse la sub un euro, iar în SUA este controversată. De ce?

Logo TemuFoto: Valerio Rosati, Dreamstime.com
Temu este o aplicație de cumpărături online prezentă pe Google Play din august 2023. Are peste 100 de milioane de descărcări și o notă de 4,8 din 5. Temu este faimoasă pentru produsele la prețuri mici: sunt și articole la sub un euro, rucsac de laptop la sub 5 euro sau teniși la sub 7 euro. Temu are prețuri mici, dar și calitatea lasă uneori de dorit, iar produsele ajung în destule cazuri după câteva săptămâni.
Sloganul Temu este „shop like a billionaire” (cumpără precum un miliardar). În cazul de față, Temu este cel care a „cheltuit precum un miliardar”, la Super Bowl și prin bugetele anuale de miliarde de dolari alocate marketing-ului.
Compania-mamă a Temu este Pinduoduo, platformă chineză de comerț online care s-a lansat în 2015 cu o „rețetă” aplicată acum și la Temu: catalog cu milioane de produse, promoții permanente și prețuri ce pornesc de la sub un euro. La multe produse livrarea este gratuită.
Temu a fost înființată în iulie 2022 și lansată apoi două luni mai târziu pe piața din SUA, unde a avut mare succes datorită unui marketing online…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro