Douăzeci de giganți din domeniul digital s-au angajat vineri să combată conținutul generat de inteligența artificială menit să inducă în eroare alegătorii înainte de marile scrutine din întreaga lume din 2024, potrivit AFP.

deepfakeFoto: Shutterstock

Companiile, printre care se numără Meta, Microsoft, Google, OpenAI, TikTok și X, se angajează să „implementeze tehnologii pentru a contracara conținutul dăunător generat de inteligența artificială”, într-un text dezvăluit în marja Conferinței de securitate de la Munchen (MSC).

În special, acestea se angajează să „lucreze la instrumente” pentru a „depista” conținutul înșelător creat de inteligența artificială, astfel încât utilizatorii să îl poată identifica ca atare și să îl controleze.

Una dintre ideile pentru a realiza acest lucru ar fi de a aplica pe videoclipurile generate de instrumentele de inteligență artificială dezvoltate de aceste companii un „marcaj digital”, invizibil cu ochiul liber, dar capabil să fie detectat de un dispozitiv.

„Toate soluțiile au limite”, avertizează semnatarii, printre care se numără și Adobe, LinkedIn, Amazon și IBM.

„Avem responsabilitatea de a ne asigura că aceste instrumente nu devin arme în alegeri”, a explicat Brad Smith, vicepreședinte al consiliului de administrație al Microsoft, care a investit în OpenAI, creatorul ChatGPT.

Așa-numita inteligență artificială generativă face posibilă…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns