​Adidas îşi propune să profite de cererea mare pentru pantofii săi Samba cu trei dungi, în alb cu negru, şi pantofii multicolori Gazelle şi ia măsuri pentru a preveni ca aceştia să devină victimele propriului lor succes, scrie Reuters.

Gigantul german de îmbrăcăminte sport a intensificat producţia pantofilor sport cunoscuţi sub numele de „pantofi de terasă”, inspiraţi de încălţămintea fanilor de fotbal din anii 1970 şi ’80, notează Reuters, conform News.ro.

„În mod evident şi clar, această tendinţă nu va dura pentru totdeauna”

Vânzările au crescut de la câteva sute de mii de perechi pe lună la începutul anului trecut la milioane de perechi pe lună, potrivit CEO-ului Bjorn Gulden, Adidas dorind acum să le sporească popularitatea.

Compania a spus că vânzările de pantofi pentru terasă au contribuit la creşterea performanţei sale puternice în primul trimestru, fără a oferi cifre detaliate pentru Samba, Gazelle şi Spezial. Pantofii au un preţ de aproximativ 90 de dolari şi, cu colaborări pentru ediţie limitată, ajung să coste până la 350 de dolari, scrie Reuters, potrivit News.ro.

Investitorii şi analiştii urmăresc îndeaproape semnele că Adidas devine prea dependentă de pantofi, sfârşitul brusc al afacerii extrem de profitabile Yeezy fiind încă proaspăt în amintirile lor.

Adidas a înregistrat o pierdere anul trecut pentru prima dată în 30 de ani, după ce despărţirea sa de rapperul şi…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns