
Bancnote românești, Foto: Inquam Photos / Octav Ganea
Retaileri mai mici care se aprovizionează din magazinele de tip Cash&Carry ne-au semnalat o problemă, spune Feliciu Paraschiv, vicepreşedintele Asociaţiei Naţionale a Comercianţilor Mici şi Mijlocii din România (ANCMMR).
„Omul nu a mai primit factura, ci un aviz. A zis: «Domnule, mie îmi trebuie factura». Pe aviz nu avea prețurile de achiziție. Avea 50 de produse, dar nu avea prețul de achiziție, ci numai cantități. S-a dus la biroul de informații și i-au zis: «O să-ți vină în e-factura, nicio problemă». S-a dus acasă cu produse proaspete precum carne, cârnați etc., a căutat pe site (în SPV la MF-ANAF n.r.) și nu a găsit factura aferentă avizului respectiv”, a spus el, în cadrul unei dezbateri organizată de CLCC.
Micul retailer a sunat din nou la companie, care i-ar fi zis să aibă răbdare 5 zile.
Le-a spus celor de la Cash&Carry: “Eu ce fac? Am termen de garanție la carne de 3-4 zile. Eu nu pot să o vând pentru că nu știu prețul de achiziție. Nu am făcut poză cu telefonul la raft și oricum nu pot să vând pentru că nu am acte de intrare”.
Feliciu Paraschiv a precizat că acel retailer s-a rugat de cineva din spate să-i dea o poză la o factură să o poată înscrie în contabilitate.
La rândul său, Dan…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro