Carrefour încearcă să tempereze furia pe care a provocat-o în Brazilia, unde a fost boicotată de unii furnizori

O clientă analizează oferta dintr-un magazin Carrefour din Brazilia, FOTO: Nelson Almeida / AFP / Profimedia Images

Retailerul francez Carrefour și-a cerut scuze marți după ce criticile aduse săptămâna trecută de CEO-ul său, Alexandre Bompard, la adresa cărnii din America de Sud au stârnit nemulțumirea industriei braziliene și au făcut furnizorii locali să își reducă livrările de carne de vită către filiala braziliană a lanțului, relatează Reuters.

Atacadão, lanțul de retail din Brazilia deținut majoritar de Carrefour, a declarat că livrările de carne de vită către magazinele Grupo Carrefour Brasil „nu au avut loc conform programului” joia trecută, ceea ce a dus ca anumite produse să lipsească din magazine.

Carrefour a fost nevoit să dea înapoi după ce Bompard a declarat săptămâna trecută că acordul comercial negociat de Uniunea Europeană și blocul comercial regional Mercosur vine cu „riscul ca producția de carne [din America de Sud] să pătrundă pe piața franceză, fără a respecta cerințele și standardele acesteia”.

Afirmațiile sale, făcute într-o scrisoare adresată liderilor organizațiilor agricole din Franța care a fost distribuită pe rețelele de socializare, au fost criticate de grupurile de afaceri agricole din Brazilia ca fiind „protecționiste”.

În…



Citește mai mult pe Hotnews.ro

Sursa https://www.hotnews.ro

Lasă un răspuns