
Dacia Spring facelift, Foto: Vlad Barza / HotNews.ro
Anul trecut a fost unul greu pentru toate mărcile care vând mașini electrice în România, piața scăzând cu aproape 40%. Putem vorbi despre un „soi de mini-colaps”, spune Mihai Bordeanu, director la Dacia în România. În 2025 va fi esențial programul Rabla Plus și mai ales subvenția. „Cu 5.000 de euro nu a mers, asta este foarte clar”, spune oficialul companiei.
„Piața mașinilor electrice din România este într-un soi de mini-colaps, vorbim despre o scădere de 40%, Dacia Spring a avut mai puține înmatriculări anul trecut, față de 2023, însă rămâne lider de piață, iar partea importantă este că Spring facelift a avut în ultimul trimestru cu 40% mai multe comenzi decât în ultimul trimestru din 2023. Oamenii au avut ocazia să vadă și să testeze mașina mai spre final de an.”, spune Mihai Bordeanu, managing director, Dacia Brand South Eastern Europe & Country Head România.
„Am făcut un pas în față în 2022 și 2023 la electrificare, iar în 2024 am făcut doi pași în spate”, a mai spus Bordeanu, într-o discuție cu presa, referindu-se la piața totală a mașinilor electrice. El a adăugat că programul Rabla trebuie gândit și ținându-se cont de numărul tot mai mare de mașini vechi care intră pe piață și de faptul că se…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro