Sedanul Model 3 revoluționar al Tesla, lansat în 2017, urmat de varianta mai înaltă Model Y, a deschis era mașinilor electrice de masă, transformând compania condusă de Elon Musk în cel mai valoros producător auto din lume și pe directorul său general în cel mai bogat om de pe planetă. Însă, ani mai târziu, afacerile auto ale Tesla, aflate în impas, depind aproape în întregime de acea singură inovație și s-ar putea ca situația să rămână așa mulți ani de acum înainte, scrie Reuters într-o analiză publicată joi.
Singurul model lansat între timp, camioneta Cybertruck, a fost un eșec în ceea ce privește vânzările. Tesla nu are practic nimic în pregătire pentru șoferii umani, deoarece Musk își concentrează din nou compania asupra tehnologiei de conducere autonomă, dar și a roboților umanoizi Optimus.
O nouă „supermașină” Roadster, prezentată în 2017 ca prototip, nu a ajuns încă pe piață și, oricum, s-ar adresa doar unei nișe de persoane foarte înstărite. Anul trecut, producătorul auto a renunțat la proiectul unei mașini electrice de 25.000 de dolari și, în schimb, a introdus la începutul acestei luni versiuni simplificate ale modelelor 3 și Y, cu mai puține facilități și la prețuri mai mici.
Și cam atât, notează analiza Reuters. Musk nu a promis niciun alt vehicul nou sau reproiectat pentru condusul uman.
Potrivit analiștilor, aparenta neglijare a activității de bază a…
Citește mai mult pe Hotnews.ro
Sursa https://www.hotnews.ro