Scandalul publicității pe Facebook atrage tot mai mulți adepți. De această dată, o companie din România se alătură boicotului inițiat de giganții internaționali.
Este vorba despre furnizorul de gaze E.ON care afirmă că ia atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei şi suspendă publicitatea şi postările pe Facebook.
“La E.ON, acţionăm în conformitate cu valorile esenţiale, cum ar fi respectul, diversitatea şi toleranţa. Ne opunem expres şi hotărât rasismului, instigării la ură şi discriminării. De asemenea, aşteptăm această atitudine clară din partea partenerilor noştri. În acest context, considerăm că este responsabilitatea noastră să revizuim angajamentul şi rolul nostru pe Facebook şi Instagram. Prin urmare, grupul E.ON va întrerupe toate anunţurile, postările şi activităţile pe Facebook şi Instagram până la o notificare ulterioară. Luăm atitudine împotriva instigării la ură, discriminării şi intoleranţei”, afirmă compania.
Un sondaj al Federaţiei Mondiale a Agenţilor de Publicitate arată că aproape o treime dintre companiile care cumpără publicitate pe Facebook vor renunţa temporar la parteneriatele cu reţeaua de socializare în urma campaniei „Stop Hate for Profit.