Începând cu 1 iulie, Blue Air a reluat zborurile regulate către un număr de 29 de destinații, doar jumătate față de numărul planificat în 2020, din cauza prelungirii restriciților de zbor, care a generat un număr mare de anulări spre și dinspre Marea Britanie, Belgia și Spania.
În cazul zborurilor anulate în ultimul moment sau cu un timp scurt de notificare din cauza restricțiilor de zbor spre destinațiile din zona galbenă, pasagerii Blue Air care au rezervat zborul prin Blue Air (Serviciul Clienți sau www.flyblueair.com) au la dispoziție următoarele 3 opțiuni:
– Modificarea datei de zbor pe același itinerar – Rebooking gratuit
Până la 72 de ore de la primirea notificării de anulare, puteți modifica data de zbor pe același itinerar, în mod gratuit, accesând pagină oficială Blue Air în secțiunea Status Rezervare.
– Portofelul Blue Wallet
În decurs de 72 de ore, de la dată primirii notificării de anulare, în cazul în care nu ați modificat data zborului, suma integrală a rezervării va fi rambursată în portofelul clientului, Electronic individ-ual Blue Wallet. Veți fi informat despre accesul la portofelul electronic prin intermediul e-mailului furnizat în informațiile de rezervare, imediat după cererea lui. Sumele din portofelul Blue Air pot fi utilizate pentru achizițiile viitoare de produse Blue Air în următoarele 24 de luni.
– Restituire în numerar
La cerere, suma integrală plătită poate fi rambursată în numerar către modalitatea de plata folosită la achiziționarea biletului. Rambursarea numerarului poate dura mai mult de 10 săptămâni.
Blue Air va relua zborurile către destinațiile anulate de îndată ce operațiunile sunt permise. Cu toate acestea, din cauza caracterului imprevizibil al pandemiei de COVID-19 la nivel european, există încă riscul de anulări pe termen scurt.