O clientă nemulțumită de serviciile oferite de banca ING România a postat pe Facebook un mesaj în care descrie motivele pentru care se gândește să renunțe la serviciile acestei bănci, pe care a apreciat-o în trecut.
Redăm, integral, textul postat pe rețeaua de socializare:
„Dragă ING Romania, sunt alături de tine de când ai apărut. Te-am plăcut, te-am lăudat pe blog, te-am recomandat prietenilor și cunoștințelor, am argumentat că meritai fiecare leu în plus plătit în comisioane, pentru că ofereai servicii mai bune. Dar tu ai decis să te doară fix la bască de business-ul meu și-mi dai cu flit de 31 de zile, pentru opt amărâte de bilete la ordin.
De o săptămână te sun în fiecare zi și îi bagi la înaintare pe amărâții ăia de copii din call center, care-mi dau același răspuns “voi verifica statusul cu colegii mei și vom urgenta!”. Că ce să zică și ei? După aia, mă sună “Maria de la ING” să mă întrebe dacă sunt mulțumită de comunicarea cu copiii ăia și dacă aș recomanda banca și altora.
Adevărul e că nu-s nemulțumită de call center, ci de tine, dragă ING România! Și regret că te-am recomandat, nu o s-o mai fac. Mă gândesc serios să mă transfer la o bancă în stare să ofere, pe lângă home baking, și instrumente bancare“.
La numai 25 de minute după ce postarea apăruse pe Facebook, aceasta avea 36 de like-uri și fusese distribuită de 3 persoane.
Vă oferim posibilitatea să vă exprimați părerea despre băncile din România AICI
UPDATE:
ING România a revenit cu un răspuns la textul postat pe Facebook. Redăm, mai jos, răspunsul băncii:
„In primul rand dorim sa ne cerem scuze pentru termenul mare de procesare a cererii tale de emitere a Biletelor la Ordin.
Am verificat situatia cu colegii nostri si am primit confirmarea ca acestea vor ajunge in ING Office-ul tau pana la finalul acestei saptamani, fiind notificata in momentul in care poti merge sa le ridici.“