Brandurile Giusto, produs de Romaqua Group, şi Fruttia, aparținând European Drinks, sunt singurele branduri româneşti din Top 10 al pieței de băuturi necarbonatate pe bază de fructe din România.

Topul (realizat de compania de cercetare Euromonitor și publicat de Ziarul Financiar) este dominat de Cappy, brand ce aparține Coca-Cola HBC, cel mai mare jucător de pe piața băuturilor răcoritoare. În 2018, Cappy a avut o cotă de piață de peste 15%, asigurându-și cea mai bună poziție pe raft și cu extensiile de brand Cappy Pulpy, Cappy Plus şi Lemonade by Cappy.

Pe locul al doilea în top, aproape la egalitate cu Cappy, se află Tymbark, produs de Maspex România, a cărui cotă depășește, de asemenea, 15% din piață. Podiumul este completat de Giusto, brandul produs de compania românească Romaqua Group, cu o cotă de piață de 11,%.

Vânzările de băuturi necarbonatate pe bază de fructe au ajuns în 2018 la 270 de milioane de litri, adică aproape 14 litri per capita.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.