Deputatul PNL Adriana Săftoiu și-a exprimat, pe contul de Facebook, dezamăgirea provocată de interacțiunea cu banca ING România.

adriana saftoiu banca ing

Redăm, integral, postarea în care Adriana Săftoiu își povestește experiența, precum și concluziile trase în urma acesteia:

„Am făcut ceva greșeli în viață. dar printre cele mai mari e să fi făcut cont la ING Romania! Nu vă recomand să aveți de a face cu această nesimțită bancă!

PS: Să dezvolt la cererea abonaților. Acum 18 ani, am deschis un cont Academica Gold pentru copil. Anul acesta a făcut cei 18 ani si in aprilie s-a deschis contul pe numele lui. Trec peste faptul că nu am stiut că vor returna banii in cinci ani. Dar acum, la sase luni după ce i s-a deschis contul, i-au blocat contul pe motiv de neactualizare a datelor. La doar sase luni. Copilul e student în altă tară si depinde de cardul acela. După sapte zile in care si-a actualizat contul, am vorbit de x-ori cu nesuferitul robot Maria, cu “n” agenți ING, cardul continuă să fie blocat. E cineva care ii poate scantiona? Nu!

Nu stiu alte bănci, dar experiența cu ING Romania e devastatoare“.

Postarea din seara zilei de marți a strâns deja sute de aprecieri și zeci de comentarii, majoritatea defavorabile nu neapărat ING, ci băncilor în general. Unul dintre comentarii îi aparține realizatorului TV Victor Ciutacu, care afirmă că problema e una generală: „dileala actualizarii datelor e generala in sistemul bancar. am trecut recent prin asta. cat despre Academica, bine ai venit in lumea noastra“.

Referitor strict la problema semnalată de Adriana Săftoiu, părerile sunt împărțite. Pe de o parte, un utilizator afirmă: „Am pățit la fel acum câțiva ani, același tip de card, acceași problemă…“.

În schimb, altcineva vorbește despre „proceduri idioate“, dar laudă profesionalismul angajaților băncii: „am avut și eu probleme cu ING, dar de cu totul altă natură. mergi la una din filiale și discută cu fetele alea – sînt foarte ok și meseriașe. Există proceduri idioate, dar fetele alea sînt în stare să te scoată din ceață. de vreo zece ani încoace eu n-am mai avut nici un necaz cu ING – e drept, nu știu cum e cu asigurările“.

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respectă? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns