Mulți producători autohtoni se plâng de dificultatea de a ajunge cu produsele proprii pe rafturile marilor rețele de retail. Dacă, uneori, se găsesc justificări pentru atitudinea circumspectă a acestora, există și exemple pentru care explicațiile sunt greu de găsit.

inghetata cremola supermarketuri

Unul din aceste cazuri, expus pe site-ul zf.ro, este cel al Irinei Filip, fondatoare a companiei Cream Land, care a investit 2,2 milioane de euro într-o fabrică de înghețată din județul Teleorman, sub brandul Cremola.

Atitudinea oamenilor din departamentele de achiziţii faţă de producător este atitudinea jupânului de pe moşie căruia i-a bătut cerşetorul la poartă. Firma mea asigură locuri de muncă, fructificarea muncii unor fermieri şi, cu toate acestea, eu stau şi plâng în pumni, în timp ce niciun retailer nu poate să îmi spună că produsele mele nu sunt bune. Aş vrea să ştiu de ce nu este loc pe rafturile magazinelor Mega Image, Carrefour şi Auchan pentru un brand produs în România, care vine cu cele mai bune produse care se pot fabrica“, a declarat Irina Filip pentru sursa citată.

Înghețata Cremola a fost promovată ca „primul desert din lapte proaspăt și fără niciun aditiv, fabricat în România“.

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respectă? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns