Piața hainelor pentru copii este în plină creștere în România, îndreptându-se spre 400 de milioane de euro. Ea este dominată de mari firme străine, în frunte cu grupul polonez Pepco, care are prețuri ce pornesc de la mai puțin de 10 lei.

haine pentru copii magazin pepco

Datele oferite de compania de cercetare de piață Euromonitor, citată de zf.ro, ne arată că patru din companiile aflate în Top 5 sunt active, de asemenea, pe segmentul de prețuri medii sau chiar sub medie. Pe lângă Pepco, este vorba de H&M, C&A si Decathlon. Singura excepție din top 5 este reprezentată de Zara.

Anul trecut, piața a avut o creștere de aproximativ 10%.

Creşterea pieței este susținută pe de o parte de deschiderile de noi magazine ale jucătorilor deja existenţi, iar pe de altă parte de intrarea pe piaţă a unor nume noi: companii specializate în vânzarea de haine pentru copii sau fie retaileri de modă care au în ofertă şi astfel de produse.

Pe lângă diversificarea ofertei, creștere este susținută și de alți factori, printre care creșterea puterii de cumpărare ca urmare a majorărilor salariale.

 

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.