În ultimii trei ani, tot mai multe branduri celebre au decis să intre pe piața românească. De asemenea, firme care aveau magazine doar în București au început să devină interesate și de alte orașe din țară.
Conform zf.ro, în 2017 pe piața românească au intrat 13 branduri noi, iar în 2018 aproape 20 de magazine au decis să facă acest pas. În 2019, tendința crescătoare s-a păstrat, până acum intrând pe piața românească 11 branduri noi.
Domeniile cele mai active sunt cele de fashion și de restaurante.
„Anul 2019 se conturează ca fiind un an memorabil pentru piaţa locală de fashion. Pe de o parte, branduri emblematice au decis să intre pe piaţa din România, un exemplu reprezentativ fiind Victoria’s Secret în Băneasa Shopping City din Bucureşti, iar pe de altă parte retaileri foarte apreciaţi s-au extins în afara Capitalei şi aici menţionam Peek & Cloppenburg, care a inaugurat în VIVO! Cluj-Napoca, pe o suprafaţa de 3.600 mp, cel mai mare magazin de fashion din Transilvania. De asemenea, Peek & Cloppenburg a deschis şi al doilea magazin în Timişoara, în proiectul Iulius Town“ a declarat pentru sursa citată Carmen Ravon, head of advisory & transaction, retail, CB Richard Ellis România.
Superba marca!