Nu au trecut nici trei săptămâni de când BCR a oprit tranzacțiile online și cu carduri și banca anunță o nouă oprire a sistemului, pentru noaptea de miercuri spre joi – mai precis, pe 7 noiembrie, în intervalul orar 0:00 și 5:00. Conform anunțului băncii, lucrările au drept obiectiv îmbunătăţirea performanţelor.

bcr oprire bancomate carduri

În acest interval orar nu vor putea fi utilizate echipamentele de tip ATM (bancomate), MFM (maşini multifuncţionale) şi POS (aparatele de plată cu cardul). De asemenea, cardurile BCR nu vor putea efectua tranzacţii în reţeaua BCR si nici în alte reţele de acceptare.

În aplicaţia George (Mobile & Internet Banking) nu vor putea fi efectuate operaţiuni specifice cardului (blocare/deblocare card, modificări limite tranzacţionale, rambursare card de credit) . Tranzacţiile la automatele de schimb valutar (ASV-uri) nu vor fi afectate, iar cele la ghişeele automate (APT-uri) vor putea fi realizate numai cu autentificare cu cartonaş cu cod de bare, fără să fie posibilă autentificarea cu card BCR.

Anunțul oficial al băncii este următorul: „În data de 07.11.2019 (miercuri spre joi), în intervalul 00:00 – 05:00 va avea loc o operațiune de mentenanță care va implica indisponibilitatea operațiunilor specifice cardului. (durată totală 5 ore). În acest interval, nu vor putea fi utilizate echipamentele BCR (ATM/MFM/POS), iar cardurile BCR nu vor putea efectua tranzacții în rețeaua BCR și nici în alte rețele de acceptare. Rămânem disponibili permanent în Contact Center la numărul 0800.801.227, apelabil gratuit din orice rețea națională și la 021.407.42.00, număr apelabil din străinătate.“

 

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respect? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns