Turistul român a devenit mult mai prevăzător și mai hotărât, astfel că își achiziționează pachetele de vacanță cu mai bine de o jumătate de an înainte de data efectivă a plecării în călătorii. Acestea sunt concluziile desprinse de Christian Tour, cea mai mare agenție de turism din România, după Târgul de Turism, conform capital.ro.
Astfel, dacă de regulă în noiembrie majoritatea clienților erau interesați de ofertele de Crăciun și Revelion, acum acestea s-au vândut deja de mai mult timp, iar românii au achiziționat într-o proporție însemnată pachete turistice pentru vara 2020. Topul destinațiilor arată în felul următor: Turcia (Antalya), Grecia și Egipt.
„Ofertele Early Booking și discounturile speciale de Black Friday i-au atras pe români la standul Christian Tour de la Târgul de Turism, precum și în sediile agenției din întreaga țară, unde au fost disponibile aceleași reduceri ca la Romexpo. În cele patru zile ale Târgului, eveniment care s-a desfășurat în perioada 14-17 noiembrie, peste 9.000 de persoane și-au rezervat vacanțe din oferta turoperatorului, valoarea totală a rezervărilor făcute depășind patru milioane de euro“ au declarat reprezentanții agenției de turism.
În afară de tradiționalele destinații amintite, au fost achiziționate și pachete cu oferte mult mai exotice: „Pe durata târgului, au fost rezervate vacanțe în Etiopia, Mongolia, Coasta de Vest a Statelor Unite ale Americii, Tanzania, Uzbekistan, Vietnam, Costa Rica, India și China. De altfel, cel mai scump pachet vândut la Târgul de Turism a fost un circuit de 11 nopți pe Coasta de Vest a SUA, pentru care s-au plătit aproape 15.000 de euro“ arată sursa citată.