În acest moment, piața de street food din România a ajuns la vânzări de 15 până la 20 de milioane de euro, conform informațiilor oferite de zf.ro. Se estimează că în România există, în acest moment, aproximativ 400 de food-truck-uri,
Media de vânzări la un eveniment obișnuit este cuprinsă între 20 000 și 40 000 de lei, dar marile festivaluri, precum Untold sau Neversea, pot genera vânzări de până la 100 000 de lei.
„Estimăm că în acest moment avem între 350 şi 400 de food truckuri în România, incluzându-le aici doar pe cele care funcţionează sub un brand, nu şi pe cele generice de prin pieţe, târguri. O mare parte dintre ele sunt prezente pe FoodTruckSociety.ro, un portal dedicat fenomenului street food, activ din 2017. În acest context, estimăm valoarea pieţei de street food undeva în zona 15-20 de milioane de euro, considerând nu doar festivalurile culinare, ci şi marile festivaluri de muzică, unde se realizează venituri importante pe acest segment“, a declarat Florin Itu, organizator al festivalului gastronomic The Carnival şi partener al Gourmet Entertainment – companie ce organizează festivalurile Bucharest Street Food Festival, Food Truck Festival, Gourmet Festival, citat de zf.ro.