Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) a primit 540 de reclamaţii în acest an, în urma sezonului de reduceri Black Friday. Numărul a scăzut cu 32% față de anul trecut, când au fost înregistrate 795 de sesizări.
Aspectele sesizate de către consumatori au indicat următoarele probleme:
- comenzi achitate și nelivrate;
- nerespectarea comenzii;
- falsă reducere a prețurilor;
- faptul că, înainte de promoție, prețurile fuseseră chiar mai mici.
- epuizarea stocurilor la doar câteva minute de la începutul campaniei;
- manipularea defectuoasă la transport;
- anularea comenzii online, deși inițial fusese acceptată;
- vouchere inactive;
- produse neconforme;
- afișarea incorectă a prețurilor;
- informarea eronată cu privire la dreptul de denunțare unilaterală din contract.
Conform lui Paul Anghel, directorul general ANPC, reclamațiile sunt în curs de cercetare.