Un român cheltuie, în medie, echivalentul a 1,7 euro pe lună pe detergent, la fel de mult ca un cetățean al Germaniei. Asta ridică piața românească de detergenți la o valoare totală de 400 de milioane de euro. Cel mai bine poziționată pe această piață este, detașat, compania americană,  Procter & Gamble.

ariel detergent

Ariel, cea mai puternică marcă a companiei amintite, deține în țara noastră o cotă de piață de peste 40%, care este cea mai mare din lume, chiar și în condițiile în care P&G este prezent în 180 de state.

Conform reprezentanților firmei, în România există un mare apetit pentru noutăți, produsele noi bucurându-se mereu de succes. Cea mai bună dovadă în acest sens este reprezentată de evoluția vânzărilor de la capsulele de detergent.

Pe lângă Ariel, Procter & Gamble mai deține, pe piața de detergenți, și mărcile Tide și Bonux. În plus, compania americană deține mărci foarte cunoscute și pe alte segmente ale pieței: Head and Shoulders, Camay, Pantene, Olay  Max Factor în domeniul cosmeticelor, Pampers, Always și Tampax în domeniul scutecelor și al tampoanelor, cafeaua Folgers, bateriile Duracell, lamele Gilette, aparatele de ras Braun, pastele de dinți Blend-a-Med și periuțele Oral B.

 

 

Lasă un răspuns