Anul trecut, grupul francez Carrefour a avut vânzări, pe piața din România, în valoare de aproape 2,25 de miliarde de euro. Această cifră înseamnă o creștere de 3,6% față de anul anterior, 2018, când vânzările totale fuseseră de 2, 246 de milioane de euro.

magazine carrefour

Aceste cifre situează România pe al cincilea lor în Europa, după Franța – țara de origine a grupului –, Spania, Italia și Belgia. În schimb, România depășește Polonia, chiar dacă în această din urmă țară francezii au un număr de magazine mai mult decât dublu.

La noi, rețeaua Carrefour cuprindea, la sfârșitul lui 2019, 371 de magazine, din care 37 de hipermarketuri și 266 de supermarketuri, plus un magazin online.

Vânzările Carrefour au crescut în 2019 și la nivel global, grupul având vânzări de 80,73 de milioane de euro. În total, în lume există 12 225 de magazine Carrefour, dintre care 1 207 hipermaketuri.

 

Lasă un răspuns