Sărbătorile de iarnă au adus vânzări și profit peste cele mai optimiste așteptări, pentru compania Apple. Astfel, profitul înregistrat în perioada octombrie-decembrie 2020, la nivel global, s-a ridicat la 22,2 miliarde de dolari.
Conform calculelor, asta înseamnă un profit de 4,99 de dolari pe acțiune, la venituri de 91,8 miliarde de dolari. Asta depășește cu mult previziunile, care erau mult mai moderate: 4,54 de dolari pe acțiune, la venituri totale de 88,5 miliarde de dolari.
Cele mai multe venituri au fost aduse, ca și până acum, de IPhone, mult impulsionat și de lansarea IPhone 11. Vânzările totale, pe acest segment, au fost de 56 de miliarde de dolari, reprezentând o creștere cu 8% față de perioada anterioară.
Produsele Mac și iPad au generat venituri totale de aproximativ 13 miliarde de dolari, iar noile smart-watch-uri și serviciile digitale au adus venituri de 12,7 miliarde de dolari.
Conform datelor oferite de Apple, numărul produselor active se situează la 1,5 miliarde, mai mare cu 100 de milioane față de perioada similară din anul anterior.