Hyunday România recheamă în service peste 2 500 de mașini, pentru posibile probleme la softul de control al airbagurilor.

hyunday rechemare in service

Posibila problemă constă în faptul că, în cazul unui impact în partea inferioară a autovehiculului, zona în care se află ACU, este posibil ca airbag-ul să se declanșeze în alte condiții decât condițiile normale de declanșare.

Până în acest moment, nu au fost înregistrate incidente.

Vor fi trimise scrisori personalizate de informare tuturor utilizatorilor de autovehicule afectate de această campanie de rechemare, cu indicația de a se prezenta la cel mai apropiat atelier Hyunday din rețeaua autorizată Hyunday Auto România.

Scopul acțiunii este actualizarea soft ACU – unitatea de control a airbagului. Operațiunea nu presupune costuri din partea clienților. Durata aproximativă a intervenției este de 0,2 ore.

Numărul total de autovehicule afectate de campania de rechemare este de 2550.

 

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respectă? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.