Cu o creştere a valorii de brand de 53 de procente, până la 370 de milioane de dolari, Banca Transilvania a urcat 100 de locuri în clasamentul Brand Finance Banking, până pe poziţia 339.

banca transilvania

Banca Transilvania este singura bancă românească reprezentată în acest prestigios top, din care lipsesc cu totul țări vecine României, precum Bulgaria, Serbia sau Ucraina.

În tpp se mai află și alte bănci prezente pe piața românească, bănci care nu au însă capital preponderent românesc. Astfel de prezențe sunt francezii de la Societe Generale (care în România dețin BRD Societe Generale), austriecii de la Erste (prezenți în România prin Banca Comercială Română) sau ungurii de la OTP.

Conform Brand Finance, „Banca Transilvania urcă 100 de poziţii în clasament până pe locul 339, pe valul dezvoltării organice şi al consolidării achiziţiei Bancpost. Comparativ cu anul trecut, Banca Transilvania este în top 10 global ca ritm de creştere al valorii şi al forţei brandului – cu o creştere de 53% în valoarea de brand, până la 370 milioane USD, şi intrând pentru prima dată în teritoriul «triplu-A» cu indicele de forţă a brandului (AAA-)“.

 

 

Ai avut probleme cu produsele cumpărate de la un magazin? Un vânzător te-a tratat cu lipsă de respect? Împărtășește-ți experiența pe YesComment.ro! Intră aici, înregistrează-te și povestește întregii țări experiența prin care ai trecut!

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.